tisdag 15 juni 2010

Trött, tröttate tröttas!!

Jag blir så glad, eller nja!
Nu har jag varit ledig i två dagar och det har varit riktigt dåligt väder hela tidne, idag är jag så trött så att jag knappt kan gå upp ur soffan!
Jag sov till 11,30, hur vanligt är det??
Det var så jäkla tråkigt när jag såg på nyheterna att det ska bli stekande sol imorgon och resten av veckan...undra varför jo för jag jobbar 12 h pass hela veckan!!!
Men jag får väl drömma mig bort till November när vi åker till THAILAND!!!
vad mysigt det ska bli!
Viktor stackarn hade migrän igår kväll så att han kräktes, mitt lilla hjärta! det är så himla orättvist att dom ska ha ont! Jag kan väl ha ont men inte dom små hjärtana!
Världens goaste kille bestämde sig för vid frukosten att han inte skulle på dagis, men när Albin och Emil satte sig i bilen för att åka på dagis satte han på sig sina skor och skulle oxå med!!
"Mamma min panna gör inte ont och jag vill leka!"....så då blev jag hemma ensam idag!!
Nää nu tror jag att jag ska ta en duch eller ska jag ta och vila???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar