tisdag 8 mars 2011

Starka du!

Jag har en vän som går igenom något väldigt jobbigt just nu, att separera är aldrig roligt och på det sättet som detta har hänt gör det direkt vidrigt!
Ett förhållande ska bygga på att man respekterar varanndra och att GE och TA!
Tyvärr har det inte skett så i detta förhållande.
Att personer förändras med åren är inte något ovanligt, men att en person ska behöva förändra en hel familj är inte ok.
Jag hoppas att allt kommer att lösa sig för henne, och att hon får ta hand om sina underbara barn och slippa bli sviken, satt i andra hand och bli omtyckt för den vackra och starka person som hon är!
Det är många mil mellan oss men du ska veta att jag tänker på er nästan varje dag, STORA styrkekramar på denna långa resa och jag VET att du kommer bli lycklig en dag, men en partner som respektera, älska och uppskata dig för den DU är!!

2 kommentarer:

  1. Du är underbar! Saknar er! Kram

    SvaraRadera
  2. vet att du kommer att gå stark ur detta, det där inlägget som jag skickade till dig på FB( med Christina Perry) har jag skrivit i Mars med rubriken Ensamhet... kram till dig!

    SvaraRadera