tisdag 29 mars 2011

Spindelmannen och rosor!

Igår blev det en lång dag på jobbet, direkt efter så åkte jag till gymmet och körde det HÄRLIGA Cardiomoves passet, snacka om att man får energi av det!

När jag kom hem på kvällen såg jag att alla ljus var tända och på bordet stog 3 röda rosor!

Så underbart att komma hem till!!


Vi käkade mat och mös i soffan alla 4, Albin och jag sommnade mednas viktor och Emil satt uppe och kollade på TV.

Jag vaknade av att E SKREK panikslaget till mig: DU MÅSTE VAKNA, VIKTOR HAR STOPPAT SPINDELMANNENS HUVUD I NÄSAN, OCH JAG FÅR INTE UT DET!


Men hallå, drömmer jag var det första jag tänkte, men när jag såg paniken i Emils ögon så fattade jag att det var allvar.

Viktor stog snällt inne på toaletten och väntade på mig.

E måste ha försökt ett tag för på golvet var det pincetter, tops och div saker.


Jag höll för ena näsborren och bad Viktor snyta sig, men då RÖT E åt mig och sa att så hade han minnsan gjort redan.

Men vi försökte, och ut kom spindelmannens huvud + lite snor...vips så bra det gick!

E fick plocka undan sina "operations verktyg" medans jag och viktor gick och la oss.


En rolig sak som Albin sa åt mig imorse, just när jag vaknat:

vet du mamma, du är världens sötaste mamma när du inte petar i näsan?? ...hmmm undra om han har legat och studerat mig när jag har sovit???


Hej hå i detta vita vinterland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar