onsdag 9 mars 2011

vanlig dag

Dagen har gått i en rullande fart!!
Morgonen var mysig, jag och grabbarna låg och tittade på Sunes sommar, den filmen är ju jätte rolig, spelar ingen roll hur många gånger man har sett den!

Viktor ville ha Oboy till frukost, när det stod på bordet så dög det inte utan han ville ha Tomtegröt, så då hade vi en liten "jag vill ha stund".
Vi gick halva vägen var och han lovade mig att dricka upp Oboy om han fick Tomtegröt sen, och han drack upp den för att sen få tomtegrö!
Han är en 3 åring med en vilja av STÅL!
Ibland lite för mycket vilja och envishet, undra vem han är lik??

Idag fick jag bevis på HUR mycket Albin har vuxit i vinter.
Ett par galonbyxor som han hade innan vintern var ALLDELES för liten, så det var bara att köpa ett par nya i stl 130, det är en lång grabb vi har!

E ringde nyss från Cypern, det hade varit riktigt dåligt väder där idag ( otur).
I morgon ska dom spela match mot ett Ryskt lag och han ska spela =)
Det kommer säkert att gå bra!

Nu ska jag gå och lägga mig med gott samvete efter en härlig dag som avslutades med ett jobbigt Funktional Move pass och många härliga stunder med mina godingar!

GO NATT MIN SKATT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar