måndag 26 september 2011

ett meddelande kan göra så mycket!

Jag öppnade min mail och såg att jag hade fått ett meddelande från RPS..hjärtat dunkade så hårt att jag trodde det skulle hoppas ur kroppen, jag lyckades tänka 1000 tankar innan jag kom på mitt lösenord till RPS sidan, shit är det svaret som kommer nu???? nervöst nervöst...
När jag äntligen kommer in på RPS sida så är det " bara" ett meddelande om att jag är behörig för Aug-2012.. jag ville ju ha svar på Jan-2012, men den som väntar på något gott väntar ju alltid för länge ;)

ha det bra!

3 kommentarer:

  1. ÅHHHHHH Stort Grattis :) så glad för din skull :) Kram

    SvaraRadera
  2. Man vill ju säga -Hoppas det går bra.... men då försvinner du från jobbet och då grip vi av den stora saknaden och det är inte bra :-)

    Bengt U

    SvaraRadera
  3. ja, men lite kan du väl hoppas Bengt, då slipper du ju en som trackar på dig dagarna lång ;)...
    T
    ack Lotta, men jag har inte kommit in, utan bara att jag e behörig...så jag hoppas att jag kommer in nu i Jan. Då kan vi kampera i stockholm ihop ;)

    SvaraRadera