måndag 26 september 2011

hjärnspöke!

Var på Ikea igår, vi var inte ensamma om man säger så!!
Vi skulle äta i den totalt proppade restaurangen, och vad äter man på ikea om inte : Kotlettrad!
Vi hade ätit upp och pojkarna var redo för att gå.
Då slog det mig, JAG var tvungen att bära brickorna till brickstället, det är min fobi.
Jag HATAR att bära brickor med flaskor och glas på!
Jag tog ett djupt andetag och kände hur händerna blev kalla, jag ser alla blickar som tittar bort mot vårt bord i förhoppning att just DOM ska få detta lediga bord...

Jag bär brickan till stället, och det är då jag börjar TÄNKA...tänk om jag missar, tänk om jag tappar, tänk om den inte passar....ännu en gång passade brickan och ännu en gång så slapp jag tappa brickan.
Tänk om mitt hjärnspöke skulle sluta att stressa upp mig i onödan över denna brickfobi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar