tisdag 27 september 2011

Junky?

Idag har varit en riktigt jobbig dag, jag har varit irriterad på ALLT och ALLA, sorry Niklas och Johan som jag jobbade med idag, men snälla ha förståelse över att tjejer/ jag har ju vissa perioder som är sämre än andra!
Jag trodde att det var pms besvär, men så hände DET, jag fick puls OCH adrenalin, 2 tagningar och så blev jag lycklig igen, tänk så fort det kan hända..junky??


Något som gick riktigt bra var boxnings träningen igår, INTE boxercise utan med mer sparkar och hårda slag!
Det är super viktigt vem man "sparrar" med, och igår fick jag en som jag vågade slå igenom alla slag mot och vi taggade varandra ,det bästa jag vet är att "sparras" mot killar då kan man bara mata på!!!!
Det var vilja svett och nästan tårar, helt slut, helt underbart slut så som man ska känna efter ett pass !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar