fredag 30 september 2011

Skrutten ska bli utbytt!

Wihoooo, jag ska köpa en ny bil, nu ska skrutten få somna eller få en ny ägare!?

Tror att skrutten gått i pension för flera år sedan, nu har hon börjat att läcka olja oxå, och hon luktar inte gott, men det är åldern!
Hon har ju länge vägrat att E kör henne, för då blir hon tvär och lägger av, men med mig och barnen går hon som en klocka!!!
Det här fotot är från förra vintern då vi var i Thailand. skrutten stod ute under 2½ veckas tid.När vi grävde fram henne så startade hon på första försöket, så än finns det liv i huven!

Här kommer en bilder på min nya bil ( inte exakt denna, för den annonsen var borttagen) som jag förhoppningsvis får hämta nästa fredag!!
Jag hade hoppats på att hämta den idag, men bilhandlaren kunde inte leverera den idag!
Peugeot 206 SW 2,0 GTI Nybesiktad

Hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar