onsdag 12 januari 2011

Snart Fest!


Jag har inte skrivit på ett bra tag, men nu är det dax att börja dokumentera vad man gjort om veckorna!
Just nu har vi fullt upp att ordna med festen som vi ska ha med våra vänner på Lördag, det ska bli så otroligt roligt att få ha en oförglömlig kväll med dom!!
Allt är inhandlat, alkohol, bordsdekorationer, blommor, ljus och lite smått och gott, och musikerna är oxå redo =)
Jag har gjort egna personliga placerings"saker", och det har varit såååå roligt, jag ska lägga upp kort här i bloggen på hur dukningen och fest lokalen blev när jag gjort den på MITT sätt!!!
Maten tar vi från Catering och det känns skönt!
Idag när vi var ute och köpte det sista så fick Viktor magsjuka, så nu blir det till att äta vitpeppar här hemma!!
Tränings pappren är påskrivna och det blir till att börja när förkylningen ger sig!
Emils träning har oxå börjat, så man kan säga att man är tillbaka i vardagen!!

Jo idag var jag på Tingsrätt, och vittnade....det gick jätte bra, dom kommer inom snar framtid!

En kollega ringde nu och sa att det bara är 3 veckor kvar tills man får reda på om man går vidare till pliktverket...det hade jag nästan glömt i all virre varr...
Lägger ut en fin bild på mig och Emil!
Här har vi just fått veta att vi är man och hustru, och vi är så lyckliga!

Tack å hej.....

2 kommentarer:

  1. Ni är så himla fina! Synd att vi inte kan vara med och förgylla festkvällen! Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack Maria! Det blev verkligen en riktig festkväll, med mycket skratt och glädje!!
    Kram Kram

    SvaraRadera