torsdag 7 oktober 2010

Shabby Chick

Wihoo, jag bara älskar att läsa olika Shabby bloggar!
Vi har ju byggt ett uterum nu i sommar, det är inte helt klart med inte heller allt kvar, det rummet är redan inrett i mitt huvud, i Shabby Chick stil det kommer bli vår lilla mys oas!
Igår ringde min kära kollega och sa att vi fick en soffa av honom, en jätte fin IKEA divansoffa som även är bäddsoffa, Albin ska ha det i sitt nya rum!
Vi hade tänkt att Albin och Viktor skulle få rum brevid varandra, så han får vårt rum som är stort och då passar en liten soffa perfekt in där!
Så grabbarna får sin egen lilla myshörna med framtida Tv-spel och grejer!

Jag och Emil flyttar till Albins rum...men först måste vi tapetsera om Albins hans Nalle Puh rum, och inreda..SHABBY CHICK!

Åhhh vad jag längtar tills vi får flytta in i vårt sovrum!

Jag hittade en bild på hur det ungefär kommer att se ut!

Vi har köpt ett gammalt skåp, men det är lägre och längre än det som är på bilden, så kommer jag köpa mysiga vita mattor att ha på golvet....åhhh vad jag vill göra om sovrummen NU!!!

Tänk om man hade obegränsat med pengar, då hade jag nog spenderat stora delar av dagarna att bara kolla i Shabby Chick affärer och få inspiration!!!

Men den STORA drömmen jag har, är att hitta ett gammalt hus vid havet som har en gammal charm och är i stort behov av rustning!!!

Vad härligt det hade varit att få rusta och inreda det PRECIS som man vill!!!..

Drömma får man göra! Men just nu får jag inreda mitt nuvarande hus i Shabby stil, inte illa det heller!!

Ha en bra dag det ska jag ha!!

2 kommentarer:

  1. Den nya bilden du har överst med dina barn är kanon, mycket bra fotat!

    SvaraRadera
  2. Tack Erik. det är så mycket känslor i den!...man ser hur dom "goofar" runt!

    SvaraRadera