onsdag 2 november 2011

Ett meddelande som gjorde mig less!

Det känns som om jag stod i en hiss som var på väg upp och när jag läste detta meddelande störtade jag rakt ner i betonggrunden..så nu är det bara att skaka igång benen igen, rensa huvudet och försöka ta mig upp igen, det som inte dödar härdar.
Meddelande jag läste var: EJ ANTAGEN..men hur svårt ska det vara att komma in på PHS!
Nu blir det att se fram emot antagningen 1208 och hoppas på ett positivt besked då!!

När jag är lite "nere" så blir jag kreativ, så här kommer mitt verk för dagen!




3 kommentarer:

  1. Men åh!!! Kämpa M! Håller alla tummar vi kan här och nästa intagning är din!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej Sötis! Fick samma meddelande =(
    vi får väl se hur hösten ser ut nästa år då... Kramar C från pliktv.

    SvaraRadera
  3. Men åh, det är så tråkigt..det känns som om dom vill bryta ner en och sen försöka på så sett urskilja de som orkar fortsätta söka....Nu håller vi tummarna för 1208!!

    SvaraRadera