onsdag 16 november 2011

magsjuka?

Vaknade igår med en molande känsla i magen, matlusten fanns inte så det vart bara en kopp te till frukost, sen började te´t åk hiss, men jag valde att åka på jobbet och tänkte att det skulle gå över.
Men med ett konstant illamående och kallsvettningar så
valde jag att åka hem efter halva dagen.
Väl hemma så blev det soffan och sova! Förstår inte hur man kan sova så mycket.
Igår kväll så kändes det bättre, fick i mig lite mat och tyckte livet var bra..tills jag skulle gå och sova, då började det att åka hiss igen...och dessa - jag ska inte kräkas tankarna kommer, jag lyssnade på Karlavagnen för att somna in snabbare och försökte att skingra tankarna..för jag tror att magsjuka är väldigt psykiskt.

12 timmar senare vaknade jag och min mage är fortfarande i uppror?
Idag blir det jag, soffan, täcket och nyponsoppan som får jobba ihop, så kan man alltid önska sig en bra inrednings tidning!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar