torsdag 3 november 2011

klockan var 23.30 E och jag skulle gå och lägga oss (sa han). när jag hade tvättat ansiktet och borstat tänderna så smög jag på honom, och där låg han i sängen och smög med sin AJFÅN, hmm undra vad han höll på med jo WORDFEUD, det måste vara som en drog det där.

Där låg han, där stod jag och var irriterad över dagens meddelande och kände frustration...helt galen känsla.
Irriterad fortsatte med min MEGA RENSANDE det är en skön terapi att slänga allt skit som man inte använder och som bara ligger och samlar damm.
Man hittar ju mycket som man trodde var borta och vissa saker som man önskat vara borta.

Eftersom att barnen låg och sov och jag inte ville väcka dom så valde jag att gå igenom våra nattursbord, och jissses vad jag hittade skit.
En napp efter Viktor, han som slutade med napp för 2 år sen, ett graviditets test även det efter Viktor, det hade alltså legat där i 4 år,två kuriren tidningar som var daterade Aug- 2007,
E envisades med att det var SÄKERT ett klipp i tidningen om honom, så han la sig och läste, men två tidningar senare så kom han på att det inte är reportage om honom i ALLA tidningar vi har sparade, utan här var det latmasken som hade låtit tidningarna legat kvar.

Här kommer lite "fina" kort som jag hittade.

Sarah under sin bandy karriär och skolkort från 2:an


Emil med prillan inne anno 2001.

Här är det bara några veckor kvar tills Albin kom min vikt var 0.1 ton!
jag vägra att visa mitt plyte för det var XXL.
men man får ha i åtanke att han var 58 lång och vägde 5480 g


Här är Albin "klumpen" Hedvall 2.5 månad

Nu fortsätter rensningen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar