lördag 12 november 2011

Smör i Håret!

Jag och Pillan var till Falun igår och grejade till håret.
och som vanligt så är vi helt normala!

Dagen innan frågade jag min syster om jag skulle tvätta håret eller om hon skulle göra en skalp massage och tvätt på mig när jag kom till Falun, och självklart skulle hon göra det så jag hoppade över tvätten.
Jag kommer till Frisör skolan, sätter mig i stolen för att invänta en tvättning och massage av mitt feta och 3 dagarna otvättade hår.
Sarah kammar håret och man ser hur fett det är, så säger hon:
- ALLA ska titta och gå igenom ditt hår innan vi börjar.
men shit vad ska eleverna och läraren tro?
Där sitter jag med ett smörpaket i håret och vill bara sjunka igenom stolen.
Läraren kommer och tittar i håret och konstaterar ganska snabbt att jag inte hade klippt mig på ett halvår, och mina toppar var både kluvna och slitna + otvättat hår....TACK!

Men sen när Sarah tvättat och klippt mitt hår så kom läraren tillbaka och tyckte att det hade blivit riktigt bra resultat!


Pippi med nyklippt hår och INGA kluvna toppar.

Igår fick Orlov det förnämnda uppdraget att köpa en blus åt mig på köpis, det är så skönt att man har kompisar som ställer upp på en när tiden inte räcker till för en själv.
Och han tyckte säkert att det var jätte roligt att få åka till Valbo lite halv bakis och gå i affärer...

Hej Hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar