torsdag 25 november 2010

SÅ NÖJD!


Satans vad jag är bra!
Ja jag är så stolt över mig själv....skiter i jantelagen nu!!
Jag klarade DET, så nu är jag med och fightas på riktigt till PHS!!
För er som undrar så klarade jag 2 km på 10 minuter, låg och pressade kroppen till max kändes det som!
Harres gjorde jag på 14,13, och dockan var inte något problem =)
Efter 6 varv på löpningen var jag på väg att ge upp, men med 5 poliser som står och skriker på en så är det väldigt svårt att vika sig!!
Blodsmak i munnen och en kropp som sa: ge upp! Då kom skallen in och sa: NU KÖR DU!
Sista varvet var jag så slut så när jag gick i mål så hände det en olycka..;)!
När han säger -nr 16 , du klarade dig!

Efter en dag i Umeå så satte vi oss ( Emil körde) i bilen och åkte i max 90 km / h hem i ett otroligt snöoväder hem till SÄNGEN, och så gott jag sov!

Nu har jag även gjort klart min Historia A, alla bitar faller på plats, och om ENDAST 3 dagar åker vi till Thailand!....där ska det bara mysas och njuta av 2 veckors ledighet, ifrån alla måsten, snön och kylan!
Vet inte hur jag ska klara mig utan mina små prinsar men jag tror att jag har mer att ge av mig när jag kommer hem igen!
Ha det så bra i kylan!

3 kommentarer:

  1. Kanon Micaela så glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. Jag är så otroligt glad för din skull!!!
    Sitter och ryser när jag läser det du skrivit!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för att vi blir kolleger snart:) Bra jobbat och ha en underbar semester!

    SvaraRadera