torsdag 18 november 2010

så mycket bättre!


Torsdag morgon och jag sitter och lyssnar på "så mycket bättre" skivan, eller några spår från den!
Den kommer att bli årets julklapp!!!
Har aldrig tyckte om Petter eller September, men dom har verkligen vuxit i mina ögon!..vilka underbara personer och Petter, vilket geni!
Mikrofånkåt är så ruskigt bra, den går på varm här hemma!!

Imorse vaknade jag av att Albin sa:
-Mamma, jag är sjuk!! NEJNEJNEJ,,inte nu!
Så kom nästa kommentar: Jag är allergisk...hmmm?
Emil frågar: -Vad är du allergisk mot?
Albin- Jag ?tål? löv..så det är därför jag mår dåligt!..
lilla gubben var helt enkelt inte sugen på att gå på dagis idag, han pratade med sin kompis igår som ÄR allergisk mot mjölk..
Så han fick snällt åka på dagis!

Imorgon är det avslutnings fest, det ska bli riktigt roligt, sen vidare till Stockholm på Lördag för Uggla revy och middag men det blir endast 1 glas vin för mig :(

Ikväll ska jag få gosa med Pillan och Henriks bebis,Milda Sjödin ska bli jätte mysigt!!!

Grattis till min vän My, som du skrev, ni lever i en bubbla av lycka...
Jag säger bara, NJUT och NI är så mycket värda detta, man förtjänar framgång!!!..
Du såg riktigt bra ut på galan!

ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar