torsdag 11 november 2010

1-0 i första matchen!

Igår var det iskallt på Norrportens arena, men vi hade 11 grymt taggade killar på plan, Sky Blues fanns också på plats för att heja fram grabbarna!
Det var - grader, men ändå stod det tappra själar i Sky Blues med bar överkropp och hejade fram Gefle till en rättvis vinst!
Det kändes konstigt att gå i täckbyxor och pulsa i snön för att kolla på en fotbollsmatch, fotboll ska väl spelas på sommaren?
Tydligen inte i Sverige, helt sjukt?!!

Så nu på söndag är det verkligen dagen D.. känns som om jag har skrivit det VARJE match, men det har verkligen varit viktiga matcher, och det känns som att GIF har haft 9 liv.....och hoppas på att de har ett extra liv kvar tills på söndag!


Jakob Orlov, Mikael Dahlberg och Jonas Lantto jublar

En dag som denna ska man ju känns lycka, men när en man älskar ringer och man hör på den hur nere han är, så får man ont i hjärtat!
Det flyger mycket tankar i hans huvudet nu när säsongen snart är över, all press dom har haft på sig den gångna säsongen, samt att det ej har studsat GIF´s väg..
Säsongen kan sammanfattas: stolpe ut!
Men jag hoppas på stolpe in för Gefle på Söndag!

Jag förstår E att han är frustrerad över vissa saker, men jag försöker att hjälpa och stötta honom i allt!!
Små som stora beslut..Tillsammans är vi starka!
Min och E´s låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar