söndag 7 november 2010

Jag är vidare!!

JIPPIII!!!
Jag har gått vidare till FYSEN, den 23 November ska jag till UMEÅ för att fortsätta att konkurera om en plats på Polis Högskolan!!
Jag blev så lycklig när svaret kom via mailen...så nu är det löpning varje dag som gäller!
Jag har mätt ut en sträcka på 1 km och klockar den, sedan kör jag samma sträcka tillbaka och klockar den ockå, det har gått bra hittills, men bra jobbigt är det....jag MÅSTE klara av fysen!!
Så många som vill komma vidare till Fysen men som ej har blivit kallad, om jag då "tar upp" deras plats och misslyckas på Fysen, så är det bara lathet från mig, jag kan påverka det lite själv..så nu är det bara att köra "all the way in"!
I fredags var det vin\tjej kväll hos Anna, stressad som bara den kom jag 1.5 h sent, pga jobb och löptur, i värsta regnvädret!
Väl på festen så skulle jag laga baconlindade dadlar, det första jag göra är att skära mig i fingret...stressad som bara den!!
Men det blev en riktigt mysig kväll och vi satt och pratade fram till småtimmarna!
Idag är nerverna utanpå eftersom allt avgörs idag, Gefle mot Göteborg, det enda som gäller är VINST!
Vi ska träffas i Gävle och kolla på matchen på en restaurang, alla har lämnat bort barnen så vi får vara nervös för oss själva.
.....kom igen nu grabbar, så mycket som jag håller på er idag, bara att prestera ert bästa, då kommer ni att klara det, samt att ni spelar för varanndra!!!
Drömmen skulle vara vinst med 2-0, och det blir kval mot Sundsvall, samt att Helsingborg vinner Lennart Johanssons buckla idag!!
Vi får se imorgon om drömmen blir sann!!
En sak vet jag i alla fall, att min dröm fortfarande lever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar