söndag 7 november 2010

vilken känsla!?

SHIT, vilken nervös dag detta har varit, satt med tjejerna på Interpool och hade en konstig känsla i kroppen, jag frös, svettades, mådde illa, förtvivlad och blev så lycklig så jag grät.
med facit i hand så är DRAGAN KAPCEVIC min stora hjälte...detta nedan är taget från www.gd.se och säger det mesta om dagen....nu är det "bara" två super viktiga matcher kvar.......

Inte hej, inte hurra - men en räddande ängel som heter Super-Dragan

Efter 2–2, efter en dramatik som studsade mellan gräset på Gamla Ullevi, mobiltelefoner, storbildsskärmar och webbradio, efter en alldeles underbart desperat allsvensk slutomgång...
...går det inte att ropa varken hej eller hurra.
Nu börjar ju det kval vi ville ha.
Men jag skriver i alla fall, äntligen, äntligen och äntligen: Super-Dragan blev Gefle IF:s räddande ängel just där det alltid har funnits såna, i Göteborg.


go natt och sov gott, det är något jag hoppas att killarna gör ikväll, och att dom är nöjda med sin insats....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar