onsdag 3 november 2010

TRÄNING!

Igår blev jag medlem i Avtive Sports club, och var där och körde ett Pump pass på kvällen, gud vad skönt det var, nu är det bara till att köra stenhårt!!
Passet bra hur som helst, snacka om att man fick inspiration till att träna!!
Imorgon bitti ska jag köra Qigong och löpband innan jobbet, om min syster ställer upp som barnvakt dvs...ska bli roligt att prova på något nytt!!
Sedan ska jag prova coreball, det är nog riktigt jobbigt, men nyttigt!


Igår blev det Gävle med E och barnen!
Medan E tränade var Albin, Viktor och jag på IKEA och kikade, men det är inte lika roligt att gå där som förr!
Visst det finns fina saker men oxå mycket onödigt, ändå så lyckas man göra av med 1000:- på ingenting!!
Självklart kom jag hem med det obligatoriska..ljus!

Jag köpte jätte fina plädar till vårt helt underbara sovrum!
Nu är det inte mycket kvar, jag har ett litet problem, eftersom jag vill ha vit /Shabby Chick stil så vet jag inte riktigt vad jag ska ha på sängborden, lampa, foto, blomma eller något annat? Någon som har ett förslag..??

Efter Ikea åkte jag och barnen till Hugo och Maria och hälsade på, lika trevligt som vanligt och barnen tycker det är så roligt att leka med Lukas och Agnes!!
E och Mattias kom hem efter träningen och sedan var det bara till att åka för oss, eftersom JAG skulle träna =)

Det var en liten fågel som viskade i mitt öra att idag onsdag skulle man få reda på om man går vidare till Fysen, hoppas hoppas!
Nu ropar tvättmaskinen på mig!
ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. NU JÄVLAR MICAELA TRÄNING! Jag har lite tips åt dig, kontaktar dig framöver! :)

    SvaraRadera