onsdag 11 januari 2012

Då har jag varit på sjukhuset och fick, som jag redan innan trodde, en tid på magnetröntgen, no shit charlott! 
Ja vad sa doktorn då? Jo att det är väldigt svårt att veta vad som är fel, 
eftersom det kan vara så mycket fel i ett knä, nehe!
Så nu får jag gå och vänta på en tid!

När vi hade hämtat pojkarna på dagis åkte vi på simhallen för ha lite kvalitetstid! 
Pojkarna, E och jag bara älskar att vara där! 
Och Albin får äta sin älskingskorv som enligt honom inte smakar något !



Det är inte lätt att få ett kort på detta lilla busfrö!


Min lilla telefonhaj!  



E lånade Albins kallingar eftersom Vicke bestämdes sig för att ha E´s kallingar på sig! 
Samtidigt fick E passa på att känna sig som en bodybuilder, med inpackat paket! 



Hej Hå!

4 kommentarer:

  1. Ja, har du inte hört det uttrycket förut ;)..vet inte riktigt vart det kommer från, men har sagt det ett tag...

    SvaraRadera
  2. Och jag som trodde det var sherlock som i sherlock Holms :-)

    SvaraRadera
  3. *ASG* hahahahha, tack stina det är garanterat så!
    Det är lite typiskt mig att slänga om ord !!!!
    Kan tänka mig att jag kommer att få höra detta av mina nära och kära!!!

    SvaraRadera