tisdag 17 januari 2012

Operation övertalning!


Nu kör E operation övertalning på mig ang. Toaletten. 

Han kom med en kompromiss, som enligt honom var en genial idé och det var bara för mig att godta den. 
Kompromissen var att vi inte behövde köpa en spegel från IFÖ som kostade 3000:- utan vi kunde köpa en spegel från IKEA för 795:- med lampa som såg nästan lika ut, och på så sätt så kan vi köpa den SKITdyra toan.
Men jag ger min INTE och det kommer han inte heller göra, så nu börjar jag tro att vi inte kommer att ha någon gästtoa.

Det senaste argumentet var: 
Ja men tänk om du jobbar som säljare på Audi i en fin kostym, sen när du ska åka på lunch så hoppar du in i din lilla skoda, det ser ju inte bra ut...
Nu börjar han prata om att sätta in toan utan att jag vet om det....OM det blir så, så kommer en splitter ny IFÖ toalett ligga ute på Blocket och som säljare står : Micaela !!! 


HJÄLP vad ska jag göra för att få honom att fatta att det primära med toan är att den kan ta hand om det som kommer i den.!!!

1 kommentar: