tisdag 10 januari 2012

Blir lika förundrad varje vinter när jag ser de kommunanställda åka TVÅ personer i en sandbil (typ pickup)
Jag skulle lätt kunna ge ETT spartips till Söderhamns kommun och det är att det räcker med att EN person kör sandbilen! 
Det hade varit roligt att veta vad "bisittaren" har för arbetsuppgift? 
Öppnar han chaufförens dörr, klipper upp sandpåsen eller han kanske är kartläsare? 
Nä, lägg skattepengarna på något som vi VERKLIGEN behöver...typ flera Poliser !!!
Jaja, nog om detta!

Imorgon är det "lilla julafton" för mig, jag ska träffa en Ortoped och gissa om han ska få göra nytta för sin lön, för imorgon kommer jag INTE att åka från Hudiksvalls Sjukhus utan att ha fått något svar !! 
Förövrigt var jag och rehabtränade på simhallen på söndagen, och det kändes riktigt bra. 
Så idag när jag har kunnat gått riktigt (nästan) så gjorde jag ännu ett till besök i bassängen. Det kändes hur bra som helst, ända tills jag kom upp och såg att knät var riktigt svullet, är det inte typiskt mig att vara så naiv! 
Jaja, men med känslan av att kunna sträcka ut knät var det absolut värt det!!
Att vara på simhallen är som balsam för min själ, klorerat vatten gör så att min sovande klorhjärna går på högvarv.

      
Detta inlägg blev just som bloggen heter: Mina tankar! 

Hej Hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar