onsdag 25 januari 2012

Rätt väg!

Ja, äntligen är min superhjälte på rätt spår! 
Idag har han tom börjat sprungit, men med ett haltande ben, imorgon ska han få gå på dagis och leka med sina kompisar igen! 
Det känns så otroligt skönt att se honom pigg och busig igen.

Igår kväll åkte jag och Maria upp på Hällåsen och badade. 
Jag kände mig som 13 igen när man hoppade ner i lilla bassängen UTAN barn, det var en mamma som frågade oss var barnen var.? 
Jag och Maria låg där som två småtjejer och fnittrade, efter alla barn gått upp från lilla bassängen började vi sakta simma omkring i det varma vattnet. Sen blev det relaxen men ångbastu för att sedan avsluta med bubbel.
När vi var på väg till duschen kom vi på att vi måste köpa banankola, som vi ALLTID gjorde när vi var små. 
10 banankolor rikare intog vi bastun, med smälta kolor som 
man kan snurra upplevde vi vår ungdom igen. 
Egen tid är viktig tid!

E är ledig idag, när han kört Albin till skolan kom han hem 
med första semlan för i år!
 Storsjöbagarns semlor är dom absolut godaste semlor man kan äta!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar