måndag 23 januari 2012

Ovisshet!

Helgen har varit riktigt bra!
Lotta var här och besökte oss från Skövde, det var några månader sedan vi sågs och det var ett kärt återseende! 
Det blev god mat och dryck hela helgen!
Viktor var "bra" i sitt ben fredag och Lördag, sen på Söndagen ville han 
inte gå på det nå mer! 
Jag kontaktade då Ida som jobbar som sjuksköterska på barnakuten för lite råd.
 Gullig som hon är kollade hon  upp vissa saker och pratade med olika läkare..det kändes tryggt! 
Ni kan läsa Idas fina bloggR.

Idag var det dags för ett nytt läkarbesök, eftersom det i mina och E´s ögon inte har blivit något bättre med Viktor!? 
Men tydligen hade det blivit bättre enligt läkaren, han tyckte tom att Viktor skulle gå på dagis imorgon? Inte vet jag om jag håller med läkaren om att han har blivit bättre, och att läkaren kan bedöma det bara av att titta på när viktor går, han kände inte ens på hans höftled så han måste vara väl påläst??? 
Ja jag vet inte vad jag ska tro? 
Igår gick han inte för egen maskin och imorse kröp han på golvet och imorgon ska han på dagis och där går det ju i 110.
 Vet varken ut eller in just nu, tips någon.?


Här är lite bilder från helgen!

                                                   
                                                             Lillbus på Alex 21 års kalas! 



Middagsmys! Gjorde Kyklingspett som var så otroligt goda. 
Albin och viktor som äter så dåligt tyckte att dom var så goda så att det
 blev sopslut på tallriken, jag lägger upp det busenkla receptet senare idag!
Loppisfynd som jag gjorde på Rosengatans Lilla café och Loppis, 3 koppar med fat 40:-
Jag har tidigare haft de rosa kopparna, som också är ett loppisfynd.
Självklart ville barnen små som stora åka på
barnenshus och titta om det har kommit in något
nytt lego!

Hej Hå!
Ni som undara om Toaletten så kommer det ett utförligt inlägg om den lite senare, 
vi har lagt det orosmolnet åt sidan just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar