lördag 28 januari 2012

Dr. Mugg VS Kaptenfilling!

Nu har Dr Mugg och kapten Filling gjort upp en gång för alla!
E kom hem i ons och "överaskade" mig med att hade köpt en toa,! 
Han använde den mest sammetslena röst och sa: Älskling nu har jag och Viktor köpt en toa, och du kommer bli glad!
Vad ska jag bli glad över? att han kommer hem med en toa som kostar 3000:- och vi har varit oense om detta den senaste månaden???  
Jag taggade till och sa: Var du på coop och hittade en toa eller, för hur ska du annars göra mig glad?? 
Nää sa han, det blev en gustavsberg istället för IFÖ sign, det var kampanj på den och vi fick betala 1500:- samt att han passade på att köpa en gustavbergsblandare för 600 som tidigare kostat 800:-.
Gissa om jag blev förvånad eftersom det bara har varit tal om IFÖ, men glad blev jag för det betyder att han har lyssnat lite på mig och jag klappade mig själv på axeln och var stolt över min kvinnliga list.
Efter han hade sett mig djupt in i ögonen och berättat detta lyfta han in toan i huset med ett glatt leende.

Så nu blir det IKEA badrumsmöbler och belysning så blir det toa och kran från gustavsberg, jag kan ju faktiskt medge att han har rätt i en sak, och det är att kran och toa är slitage saker och det är ju bra om det är kvalité samt att det finns reservdelar till dom.
Är det inte typsikt att när man får reklambladet dagen efter så har Coop Kampanj på IFÖ, jaja det ska man väl inte grotta ner sig i för vi halva vägen och det är frid i huset. 
Glada och lyckliga ska vi nu åka till ikea och köpa det sista, sen ska vi inviga lilltoan med att titta på ett avsnitt av doktor mugg (alias Emil Hedvall) som förövrigt har gått runt på TV:n här hemma nu när Viktor varit sjuk!

       
Efter många hårda ord och armbågar, men det ska bli skitskönt när allt är klart!

Good bajs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar