måndag 24 september 2012

En sann kämpe i min ögon!

Idag har det varit en lång och rolig dag på jobbet, som slutade på absolut topp! 
Hela bassängen full med simmare som varit på tävling i helgen och fått ett kvitto på att dom har tränat bra, och jag är en av anledningarna till det, jag blir så glad av att se dessa ungdomar kämpa det ger mig energi!
Men den som gjorde mest intryck på mig idag var en kvinna som skulle träna med masters gruppen, hon berättade för mig att hon fick en stroke 2008 
och ska nu, 4 år efter tävla i Veteran SM. 
Vilken kämpe, hon berättade att hon hade suttit i rullstol i ett år och fått kämpa sig tillbaka från ruta ett. Om två veckor skall hon ställa upp i SM, målet på detta SM är att ta sig i mål, men som hon sa till mig - Men nästa år är målet att komma på prispallen! 
Det är en RIKTIG kämpe för mig!!





 Vicke firade geflers sköna 3 poäng igår med en riktigt glad min!!
Så det får bli dagens....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar