lördag 1 september 2012

Jag är kär??


Herre gud vilken show Lady Gaga bjöd på! 
Vilken fantastisk människa hon verkar vara, köttmonster eller en levande reklampelare spelar inte någon roll för mig, för enligt mig är Lady Gaga en ENORMT duktig artist, konstnär och har ett fint budskap till ALLA....var dig själv och gör som DU vill! 
Hennes sångröst var makalös när hon sjöng de lugna låtarna "på riktigt"..
Efter showen fick man en konstig känsla, nästan tom för man hade inte riktigt fattat vad man hade varit med om, min syster grät för det var så fanstastiskt, jag grät när den stora stjärnan tar upp TVÅ 11 åringar på scen och låter dom vara en stor del i showens sista låt! 
Vilken superstjärna hon är!

Innan showen var det lite kaos, jag och sanna hoppade på en tunnelbana som stannade var 100 meter vilket resulterade i försening! Sen när vi skulle ha tag på en Taxibuss så fanns det inte någon buss..men efter en massa telefonsamtal så fick vi vår buss och resan mot globen kunde börja!
  
Vi hade grymt bra sittplatser på VIP som Alejandor a.k.a stor brummarn´grejat!
Men mestadels så stod vi eftersom det inte gick att sitta still när Gaga radade upp hits efter hits!

 Efter showen gick vi till  Ninna´s Loge, där vi hade trevligt, och Brummarn´ fick sitt namn!  
När vi lämnade Globen vid 01:30 så var vi nästan de enda som var kvar och korridorerna ekade tomt, när vi kommer ut i regnet så ser vi hur artistens buss står där och vi börjar fantisera...kanske kommer Gaga snart...eller så sitter hon i bussen något vi aldrig kommer att få veta!


Om hon kommer tillbaka till Sverige någon gång så kommer jag ABSOLUT att se den showen också..jag är helt såld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar