måndag 17 september 2012

run forets run!

Idag så kändes det riktigt bra på löprundan! 
Jag hade en positiv röst i Runkeepern som uppdaterade mig om mina kilometertider. 
Men att jag var såhär snabb trodde jag inte, eller jag VET att jag inte var det heller!!


Något som jag kan bli helt galen på när man är ute efter gatorna och löper är dessa hundar som ej är kopplade, jag mötte en stor schäfer varav husse var flera flera meter ifrån honom och inte hade någon kontroll alls över den, känns inte OK för mig.
Plus att jag möter en STOR kamphund som visserligen var kopplad med husse hade kopplet så löst och den började springa mot mig när jag passerade honom..inte så himla roligt!!
Är det inte lag på att hundar skall vara kopplade i tätbebyggt område?

Ha en bra dag, själv så ska jag ner till Gävle för att kolla match och shoppa lite inredning till köketrun !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar