lördag 22 september 2012

Veckan som varit!

Denna vecka har det inte blivit så mycket bloggande, eftersom jag jobbat förmiddagsvecka och haft fullt upp efter jobbet med träning. 
När jag väl landar i soffan på kvällarna så tar det inte länge innan jag somnar! 
Så jag lägger upp lite bilder som speglar min vecka!


Eftersom det har blivit relativt mycket löpning på slutet så börjar benhinnorna kännas av. 
E tejpade på japantejp på smalbena eftersom det skulle vara bra. 
Jag frågade honom om jag kunde jobba med dom på eftersom jag går i shorts hela dagarna..hans svar var: Ja, men självklart det syns ju inte så mycket, och jag gick och jobbade med dom på, och fick en hel del frågor om vad jag gjort på mina ben. 
Om man såg mig på långt håll så såg det ut som om någon hade osthyvlat mina ben och ljusare hud vuxit ut!
Denna vackra bild tog jag när jag skulle till Bergvik och boxas, 
det var ett riktigt jobbigt pass med riktigt roligt och givande! 
Svetten sprutade och viljan sattes på ett rejält prov.

Två dagar efter var det dags för RUT-träning på flygstaden, där var det, vilja svett och blod! 
Knäna blödde, och svetten sprutade, jag tycker det är mer utmanade att pressa kroppen till sitt yttersta via funktionell träning och helst med någon som skriker på mig, istället för att står på ett gym och lyft massa vikter..
Tror att J.I Jane är min inspirationskälla  =) 


Igår så var jag på ett strålande humör hela dagen, jag visste att jag hade en ledighet att se fram emot och vi skulle börja den med Familje fajt med Bowling.

Albin började med en strike och livet lekte, men sen när Viktor gick om honom i poängen så började ha att dansa på bowlingbanan brevid, det blev ju extra roligt eftersom det var högmuski, blinkande lampor och ett halt golv så han kunde göra moonwalk på!
Vi spelade 2 serier och självklart spelade e i en serie för sig själv!

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar