onsdag 4 januari 2012

Tyvärr har jag inte fått tag på någon idag som kan komma hit och hjälpa oss att kolla om det är någon mer än oss här, men jag ska fortsätta leta.

Det har varit påfrestande att ha haft ont i knät och samtidigt aktivera mina små prinsar, dom vill ju ha uppmärksamhet och stimulans. Idag kom en kompis till Albin hit och dom lekte jätte bra, och Viktor fick också vara med. Men när klockan var 15:45 så ringde jag till E och ville bara att han skulle komma hem, för då hade Albins kompis gått hem och Albin och Viktor höll på att bråka konstant...
E kom hem efter 30 min och vi skulle handla och åka på badhuset var planerna.
E såg på mig att jag inte hade någon ork eller tålamod alls. Då säger han dom magiska orden:
- Älskling, jag tar med mig pojkarna och åker och handlar, sen åker vi och badar så får du göra vad du vill ikväll, och få lite egentid!!
jag har bara världens bästa man, han vet exakt vad jag behöver och NÄR jag behöver det, visst är det så man får ett livslångt äktenskap!!!


Så jag åkte och hälsade på Millan, redo för lite kaffe och lite snick snack! 
när jag klädde på mig hittade  jag mitt favorit halsband som varit borta ett tag, tänk vad bra denna kväll blev tack vare min förstående man!!




Jag slängde upp håret i en svinrygg, hur lätt och snabbt som helst, 
snyggare än en hästsvans. 






Hej Hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar