torsdag 5 januari 2012

Jag fick ett efterlängtat paket på posten idag. 
Det var från min Svärmor som hade letat upp sitt nysilver som hon inte längre använder! Snäll som hon var så fick jag ärva det!
Nu kommer det att dukas med Nysilver under "vissa" middagar hemma hos Hedvalls!!



Jag hade lite tid över på morgonen och passade på att prova min Julklapp Baybliss Icurl, den var riktigt lätt att locka med, och fort gick det också!





Måste bara dela av mig av min älskade mans Julhälsning som han skickade till några kompisar, jag tyckte den var riktigt rolig, samt att han visade en sida av sig som jag inte visste fanns. Här kommer den: 

God Jul jag är ful, 
Tomten är röd och vit, du luktar skit
Det finns vanlig Vals och så finns det Hedvalls.
Hans kompisar måste tycka att han är helt normal!

Hej hå!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar