måndag 8 november 2010

Dagen efter!

Så är det dagen efter, eller ska jag säga två dagar innan??
Jag har tagit ledigt från jobbet, min älskade mor ska vara barnvakt åt pojkarna( vad skulle jag göra utan dig), jag och några tjejer från laget ska till Sundsvall för att heja fram våra killar, och så vi ska heja!!!

Det var riktigt jobbigt igår, och stackars Elin som blev så till sig att hon slet sönder sitt halsband, Maria hade Åtvida-AIK matchen i örat hela tiden så hon är nog lomhörd på ena örat idag!!
Själv så satt jag i 80 minuten och kände att hoppet var över, med en olustig känsla i hela kroppen, ungefär som när man var liten och något man verkligen tyckte om gick sönder eller var borttappat....tomhet heter det kanske =)
men så kom han in...Dragan, och frälste Gävle genom sitt mål!

Hoppet lever fortfarande, och spelar grabbarna så disciplinerat som igår och SKJUTER mer PÅ mål så ska detta gå bra!!!
LANTTO min vän, SKJUT, du behöver inte passa hela tiden!!!!!
Och Micke, shit vad du är nära hela tiden, bara några millimeter som fattas...blir bra på onsdag ska du se!

Nu ska jag återgå till mina Historia böcker föra att sedan hämta mina prinsar på dagis!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar