måndag 1 november 2010

LÄTTNAD OCH LYCKA!

Jihooooooo förklarar känslan jag hade denna morgon när jag vaknade!!

Matchen igår kunde inte ha slutat bättre.....2-2 , och DIF gör självmål..så rättvist!
För första gången på jätte länge så fungerade GIF som ett lag dom spelade boll och trodde på varann det riktigt roligt att se, och det hade varit riktigt rättvist om Micke Dahlberg hade fått gjort sitt efterlängtade mål mot sin gamla klubb!
Men man kan ju inte få allt, vi är super nöjde med 1 poäng, allt annat hade varit orättvist!
Men Peller och Urban ska kanske börja träna lite skott på mål med killarna ;) (ironisk)...

Med helgen bakom mig har jag träningsvärk i magen av allt skratt!
Våra härliga vänner Karro & Mats från Stockholm var här och hälsade på, grabbarna klädde ut sig till spöken på Lördagen och vi drack, åt och skrattade mycket!
Mats som har en form av byggdamp tog tag i vårt sovrum och hjälpte Emil med tapetseringen och det blev så bra!!
Nu är det bara det roliga kvar..INREDA!!

Idag blir det en "ego dag", pojkarna är på dagis jag ska städa, tvätta, träna, pyssla...ja och göra det i den ordning som jag vill och utan stress!!!!

Ha en härlig dag..här är en underbar låt med James Blunt som jag hittade på spotyfi idag, !!




LYCKA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar