onsdag 27 oktober 2010

Tjött!

Jag blir galen!
En period i månaden blir jag som en slötrasa, allt känns tråkigt och jobbigt, och jag fryser KONSTANT! Magen känns som en ojäst deg, håret blir fett som ett margarin paket bara jag går ut genom dörren..
Träningen känns inte utmanade, och motivationen brister, jag blir stressade av att sitta stilla och laga mat är det tråkigaste som finns!
Och kvällarna, ja kvällarna dom är bara MÖRKA!!...så då blir det terapi med tända ljus och en
sprakande brasa!!...blää vad jag hatar denna period i månaden!!





Men jag har något att se fram emot...
om ENDAST 32 dagar är jag i Thailand och bara NJUTER av sol, värme och LYCKA!!


Och innan det ska vi på lagfest, bara att hoppa att det blir en glad lagfest, och vi får fira att GIF håller sig kvar i Allsvenskan!
Men då ska man ju ha något att ha på sig också!
I söderhamn blir det nog svårt att hitta något..men det är ett annat inlägg
Always look at the bright side of life..nana nana nananananana


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar