fredag 8 oktober 2010

Så tycker JAG!


Bubblande känslor!
Jag har tänkt på beteenden som gör mig arg!:
Folk som tror att min tid är mindre värd än deras, som alltid kommer sent, eller av bokar saker i sista minuten så respektlöst! Visst ibland kan det vara omständigheter som gör så att man blir tvungen att boka av i sista minuten, men när det ALLTID är samma personer så ledsnar man tillslut!

Egenkär, är ett ord som jag inte tycker så bra om!
Folk som är egenkär är så otroligt egoistisk!!!

Visst man kan vara lite egenkär, men absolut inte så att det enda man pratar om, och det som man högaktar mer än något annat är sig själv!...

Om jag står och berättar något så måste väl jag få berätta vad JAG har gjort, om du har gjort samma sak eller värre så måste du bara lyssna!!!

Jag hoppas att jag inte är så egenkär!!?

En medicin till dessa egenkära människor är att stå för sina misstag och inte vara rädd för sin brister, för det måste vara bristerna dom är så rädd för att avslöja???

Så har vi också dessa människor som tror att dom kan allt och i själva verket när dom ska göra något viktigt så kan dom inte något, och skyller över sina brister på andra...är det besserwisser det heter ????.

Ett bra ordspråk :
Möt personer så som du vill bli bemött själv,
det ordspråket kommer man LÅNGT med!



....Eller det är kanske mig det är fel på som lägger märke till dessa beteenden hos vissa!?
Nu har jag fått ur mig lite av mina tankar för idag!...eller det kanske kommer mer senare?!

Vissa lever i en bubbla, jag FÖRSÖKER att leva livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar