torsdag 21 oktober 2010

njuter med ett leende!

Idag har jag varit och träffat Eva, vilken härlig människa hon var!
Satt i en timme och pratade om allt möjligt, samt vissa formella frågor också!
Det gick jätte jätte bra, och jag fick berätta mina värderingar och tankar till en som är så erfaren!
Man kan ju inte vara mer än sig själv, för jag vet att dom läser igenom en om man försöker vara någon annan!
Till slut ska det endast vara 900 till pliktverket!..och om det blir som är sagt kommer endast 300 personer in på utbildningen, så min % att komma in är inte direkt stor!!
Men om jag kommer vidare från detta samtal till FYSEN så ska jag banne mig klara den, annars så är det endast lathet!! 2 km på 10 minuter SKA inte vara något problem! träna träna!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara NJUTA av vad denna dag har givit mig!
Tänk vad lycklig man kan bli över ETT samtal och ETT möte!


1 kommentar:

  1. Ja hon är underbar Eva! :)
    Jag det är tuff konkurrens för oss, men desto viktigare att hålla hoppet uppe och kämpa på!
    Det är många som håller tummarna för dig Micaela, som jag har sagt till dig flera ggr, det kommer gå galant och vid varje tillfälle så har det ju gjort det eller hur? :)

    Mvh
    Erik

    SvaraRadera