söndag 24 oktober 2010

Barn kan!

Igår var det Högskoleprovet som upptog min dag!
Det gick väl sådär, men jag har ialf gjort det och några poäng måste jag nog ha skrapat ihop!!

På kvällen var det bara mys med familjen, pojkarna badade och tömde ut en hel balsamflaska i badet OCH på golvet, så när jag snällt skulle skura efter dem slog jag på röven....ajajaja, men vad gör det om 100 år?!

Vicke har HELT slutat med sin napp nu, han är så otroligt duktig, men han har lite svårt att komma till ro på kvällarna!
Hellre det än att han ska behöva ha "nappbett" hela livet!

Igår kollade vi på Alex när han var med på Ekwall VS Lund, det var ett riktigt skoj program, och bara att höra pojkarnas kommentarer när dom såg honom gav oss ett gott skratt!

Viktor:
- Men mamma, varför ska inte han gå och lägga sig med Leo nu, det är ju så sent??

Albin:
- Pappa, han känner ju vi, men han är ju riktigt och inte ritad som dom på Cartoon Networks..
Ibland är det inte så lätt för barn att förstå allt!!

Idag går alla mina tankar till GIF, och bara hoppas på att vi får med oss 3 STARKA poäng!
Hoppas på att Pelle/Urban har några ess i ärmen att plocka fram!

Det känns som många redan har räknat med att GIF inte ska klara sig kvar i allsvenskan, tänk vad tråkigt att det bara ska vara lag från Södra Sverige med i Allsvenskan 2011, om inte Sundsvall klarar kvalet!
Vad beror det på?? Sponsring? publik intäkter? eller att det är "coolare" att spela i en storstads klubb??
Men vem vet, kanske har vi två Norrlandslag med i allsvenskan 2011, om alla kort faller rätt så håller sig GIF kvar och slipper kvala, och GIF Sundsvall klara kvalet och går upp i allsvenskan!
Önskedröm, jag vet med teoretiskt kan det bli så?!
Tyvärr kan jag inte se matchen på plats eftersom jag jobbar, jag kommer att sitta på nålar och lyssna på P4, det kommer bli jätte jobbigt......

ha det bra där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar