tisdag 19 oktober 2010

Jag e lycklig nu!

Så ringde det, DOLT TELEFON NUMMET!!!
Ok, endera är det min chef, tidningen eller Eva?

- Micaela, svarade jag snabbt!
- Hej det är EVA... hör jag en röst säga! JAAAA hon ringde, 100
0 tankar bara snurrade men hon ringde det betyder att jag klarade Svenska provet och är vidare till omg. 2!
HELT underbart!!
Jag hade nästan gett upp hoppet!
Men nu är jag mer motiverad till att läsa Historia och göra Högskoleprovet på Lördag !!!

Något stort har hänt i vår familj, Viktor har slutat med napp OCH filt!
Det började med att jag kom hem och hörde ett hjärtskärande skrik?
Sen ser jag Viktor springa efter Emil och slå honom på benen samt var HELT galen..!
- Vad händer, frågade jag ovetande?
- Viktor har slutat med nappen sa Emil!
OK, det var bara att ta skydd för den arga killen!! Han skrek i säkert 30 minuter, sen blev det bra!
I natt somnade han alldeles själv UTAN napp och filt, men med en krokodil som heter Bettan, en gåva från Tandläkaren som han varit till tidigare under dagen!
Jämt när jag hämtar honom på dagis vill han ha napp och filt, och idag när jag kom så började han fjäska lite fint och ville ha nappen! Men sen glömde ha det och nu är det OK!!

kan det vara SÅ lätt att sluta med nappen, eller har vi bara tur just nu??

Hur som helst så är det bara 41 dagar kvar tills vi är i paradiset!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar