söndag 6 november 2011

Skilsmässa??

Det är inlägget kan sluta med skilsmässa, men det får jag ta, jag vet att E kommer tycka jag är jätte knäpp som skriver ut detta.
Jag fick en jättefin pyjamas av E när jag fyllde år, men det finns en lite historia bakom den.

Jag fick ett par rutiga byxor och en t-shirt på morgonen, T-shirten var väldigt tight och jag bad E att gå och byta den, och sa även att jag önskade mig en med långärm om det fanns.
När han kommer hem berättar han att det var jätte svårt att hitta en pyjamas eftersom att alla var så käringaktiga, då hör det till saken att jag endast två dagar tidigare var på KappAhl och hade hittat jätte fina pyjamas set med långärm.
När E hade gått och letat så hittade han inte någon, men tillslut hittade han...på cubus ?

Han ger mig den nya T-shirten och berättar att den andra som jag fick på morgonen inte fanns i någon större storlek.
När jag testar denna t-shirt så ser jag att det är två kaniner på den och så står det Romeo & Julia...
Jag börjar skratta för mig själv och tänker - va inte oförskämd nu, le och vinka.
Jag sätter på mig tröjan och visar Albin som utbrast.
- åhhh mamma, vilken fin tröja du har.
Jag kollar i spegeln och inser att den är säkert jätte fin för en som är 6 år,
men inte alls my cup of tea.
När jag kommer tillbaka till vardagsrummet säger Albin ännu en gång
- Åh mamma, den där tröjan är din finaste tröja tycker jag.
OKI, där var det klart, det var bara att behålla kanin tröjan som det står Romeo & Julia på.


Oförskämd eller inte, men nu har jag på mig denna t-shirt när jag sover och om E tyckte att den var sexig så får det stå för honom.
_


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar