torsdag 10 november 2011

Hjärna på högvar + Escudos.

Nu har min hjärna gått på högvarv på kvällar och nätter, och E´s hjärna har fått vila.
Jag har jobbat på dagarna och kommit hem vid 21, och då fortsatte mitt planenande för festen vi ska ha på Lördag, det är E´s lagkamrater med respektive som kommer hit.
Det kommer att bli en riktigt rolig dag med bowling, lekar, tok och relax.
Vi kommer avsluta dagen/ kvällen med middag på O´learys!

Eftersom att jag har åkt på jobb vid 09 så har jag även fått planera vad jag ska ha på mig över telefonen och bett E vara min högra hand..
Idag fick han göra monster jobbet med att köpa en blus, och inte vilken blus som helst, jag visste inte vilken storlek eller färg jag skulle ha, och inte heller på vilken butik den fanns på!
E fick vara en lite detektiv och ringa till Sebbe som i sin tur fick fråga Bea (som hade på sig en sån förra helgen) om storlek och på vilken butik blusen fanns, tur att det finns telefoner!
Med många MMS och samtal så kom vi fram till en blus tillslut, sen när jag frågade honom om han ville köpa smycken åt mig så hörde jag en liten pust, och säkert började han att ifrågasätta sin manlighet med att få springa på Bik-Bok och Gina Tricot, men snäll som han är så grejade han det också, så nu har han många Escudos!
Väl hemma så provade jag blusen och tyvärr så blev det inte som jag tänkt mig, men halsbandet var super snyggt så det behåller jag!

Nu ska jag vara ledig i 5 dagar vilket känns helt underbart, nu får jag spendera tid med mina små prinsar!!
Igår ringde jag hem för att säga god natt till Grabbarna och fick en klump i halsen då
Albin frågade mig om han aldrig skulle få se mig något mer?
Eftersom jag kommit hem så sent på kvällarna ligger dom och sover och märket inte av sin mamma så mycket, inte mer än att jag tar plats i sängen och försöker ta lite täcke av dom.
Inatt när jag la mig i sängen satte sig herr A rakt upp och sa:
- Men hej Mamma, jag fick ju träffa dig, och duns rakt ner på kudden igen.
Jag blev riktigt varm i hjärtat.
När jag skulle pussa Viktor god natt så slängde han sin snuttefilt över hans ansikte och vände sig bort från mig, tänk att han alltid visar sina fina sidor för mig!
Nu ska jag fortsätta med att planera, jag ser verkligen fram emot Lördagen!
Kommer säkert ett inlägg om den dagens bravader.


Dom här fina presenterna låg hemma när jag kom hem, det var från min mor.
De är från Majas Café och mamma tyckte att mitt
namn var skrivet på dom.
tusen tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar