tisdag 29 november 2011

1-års dagen!!

För ett år sedan idag var jag, E, Sarah och Alex påväg till Thailand och värmen och uppleva en enormt bra semester!
Jag och E var nygifta och hade haft en oförglömlig dag!!

Idag, ett år efter vårt bröllop på Arlanda sitter jag i soffan och kollar på tv:n , E lägger barnen, han orakad, jag i mysbyxor!
Jag har jobbat till 20.00 idag och han gjort klart lill toan, det har varit en riktigt romantisk dag.... hittills!
Min gulliga farmor hade skickat ett grattis kort på bröllops dagen och ett bidrag till en mysig middag!!
Men nu när barnen sover ska vi se varann djupt in i ögonen och kolla på vigselbeviset och korten från vårt bröllop och bara drömma oss iväg!!



lite mys måste man ju ha på sin första bröllopsdag,
bubbel bad och ett glas bubbel till!!




1 kommentar: