fredag 28 januari 2011

Födelsedag..


Idag blir det doktorn med en sjuk lite grabb!! Hoppas att han blir bra snart!

Idag fyller min barndomsvän 30 år..grattis Karin, hoppas att du får en kanon helg i Stockholm! Tyvärr kan jag inte åka ner och fira den med henne, hade gärna vela gjort det!
Och idag fyller även pappa år, så det blir middag i stugan med syster Alex och familjen!
Pappa har fått tid nu för operation, det känns jätte skönt att det finns ett ljus i denna tunnel!
Annars så blir helgen lugn, hoppas jag....eller något glas vin kanske man får unna sig =)

Vissa människor förstår jag mig inte på....
Hur i hela världen tänker man när man säger en sak och menar en annan HELA tiden!
Kanske är det dom som är så osäker och konflikt rädd som gör det?
Men man måste väl stå för sina handlingar, man kan inte komma på senare i livet vad man har "förlorat" och försöka att lappa ihop det, för så är det försent!..
Jag försöker att respektera människor för vad dom är, men om man inte får någon respekt tillbaka så blir det svårt!
Något som jag lärt mig är att man ska bemöta människorna som man vill bli bemött själv, det försöker jag leva upp till, men ibland är det riktigt svårt, när man vet vad som döljer sig bakom "fasaden"

ha det så bra!..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar