måndag 3 oktober 2011

Jag har inte tid att vara sjuk, det är så typiskt när man har kommit igång med träningen bra och har hur mycket som helst på jobbet, då kommer dessa baciller på besök och trycker ner en i skorna och gör mig påmind om hur jobbigt det är att vara sjuk!!!!
Jag har även två barn som är sjuka, Viktor har öronvärk och Albin är tjock i halsen och allmänt slut!
Det är bara att piska kroppen in i det sista och tacka apoteket för Alvedon och Ipren!!


Vi är i full gång med att renovera lilltoan, inte en dag för sent om man säger så!! Allt är ner plockat och E har spacklat och slipat, nu ska vi ut med mattan.


De babyblåa väggarna ska få kakel, jag har lite besluts ångest, Ev grått kakel/klinkers på golvet som kommer det att gå upp bakom toaletten och upp på väggen. och sedan vitt kakel runtomkring, eller tvärtom???

Eller så kör vi ett säkert kort med svart & vitt? Det finns ju hur mycket som helst att välja på, men inget kan ju bli sämre än vad det var tidigare!!

Vi var och tittade på Hafa badrums möbel på Coop..den var jättefin men 4500 kr för ett handfat och spegel tyckte jag var för mycket, på en 1.6 kvm toalett snålheten som kom fram ;)
Idag fick vi reklamen och där hade K-rauta exakt samma möbel för 1995:-, som hittat så nu hoppas jag att vi hinner med att köpa den så att den inte blir slut på lagret, allt har en mening!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar