måndag 24 oktober 2011

24/10

Födelsedagen började med att jag vaknade med ett paket slängt rakt i ansiktet, E stod med frukost brickan och Viktor slängde paketet i ansiktet på mig så jag vaknade, han är så ödmjuk min lilla kille..så sa han men mamma det är ju bara kläder!
Och jag fick en pyjamas JIPII!!


Idag blev jag varm i hjärtat.
Jag var och hämtade Albin på 6 års, då kom det en lärare och stoppade mig.
Han tyckte att Albin var en sån fin person, snäll och omtänksam mot alla och sa bara fina ord om honom.
Stolt som en tupp åkte jag hem.
Och här hemma väntade ett blombud, jag var helt ovetande vem det var ifrån?
Jag öppnade det och såg att det var från min barndoms vän Karin, det var en helt underbar höstbukett, tusen tack och så glad jag blev, karin vet att jag älskar överraskningar!


Skulle läsa Söderhamns Nytt nu på kvällen, någon hade haft roligt med tidningen, det var mustascher på varje sida, här är den fina första sidan.

Snart blir det läggdags med min NYA fina sköna pyjamas .
Lite roligt att jag har fått över 100 grattis önskningar på Facebook,
det värmer jätte mycket tusen tack!

Hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar