måndag 31 oktober 2011

Hektisk helg

Jag har tok jobbat de senaste dagarna 13 timmars pass Tor & Fred och på Lördagen Jobbade jag till 15 på, sen var det raka vägen ner till Stockholm för kusin träff på E´s sida.
Albin ville absolut inte följa med på någon restaurang så han sov hos sin STORA kärlek Sanna som bor i Täby.
Efter att ha lämnat av Albin i Täby så åkte vi vidare till Karro och Mats på Lidingö, där var det bara att klä om och sen åka iväg.
Efter några felkörningar och onda blickar hittade vi till Restaurangen där alla redan hade satt sig till bords, eftersom att vi var 1 timme sen.
E har ganska så många kusiner så vi var ca 25 personer med respektive och barn.

Viktor blev väldigt trött och somnade, något som jag också hade velat göra när tröttheten kom efter en stressig dag.
plötsligt såg jag att vissa lite finare folk som hade Champagne flaskor/ hinkar på bordet tittade lite konstigt på oss för att Viktor låg och sov.
Fula jäkla överklass kärring i sina absolut fulaste och säkert skitdyra leopard klänning som alla valkar syndes i, glodde som om hon aldrig hade sett ett barn sova förr. om blickar kunde döda så hade jag varit dömd för mord nu!

Summa sumarum så var kvällen väldigt trevlig.


När vi sedan åkte tillbaka till Karro & Mats så varvade vi ner i utomhus bubbeln, när jag bytte om så märket jag att jag inte hade tagit bort prislappen från mitt nya linne.
hahha det känns som jag i ett nötskal..så jag hade kostat 149:- hela kvällen.
Men jag tror/ hoppas att inte någon såg det :)

Hej hå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar