torsdag 20 oktober 2011

min dag!

klockan 05.30 ringde min väckarklocka och som vanligt tror jag att jag bara sovit i 1 timma och är hur trött som helst..utan frukost och skapligt trött styrde jag bilen mot Ljusne för att hämta upp Pernilla för att sedan fortsätta mot Falun och NY FÄRG i håret..och här nedan kommer lite bilder på min/ våran förvandling.



INNAN: vi är helt normala


Folie, färg och en ,massa skratt under dagen.

Passade på att greja ögonbrynen också..snyggt va =)

Då var vi klara.. Pillan tyckte att hon gjorde bättre pose än den där Wella Modellen.
Resultatet för dagen, jag är jätte nöjd med resultatet!





Den klassiska före & efter bilden...


Jag trivs jätte mycket med min nya färge, och mitt hår ÄLSKAR mig nu när det har fått näring, kärlek och lyster...
Det är helt underbart att han en syster som ska bli frisör. Du är bäst Sarah!

När vi skulle åka hem var det tvärstopp på vägen mellan Falun och Hofors, så vi åkte över Alfta...men något konstigt hände efter vägen.
Denna konstiga figur tog över ratten och körde oss ända hem, vi blev bra paff, sällan man träffar på sådana figurer.





1 kommentar: