måndag 17 oktober 2011

Rensad!

Ibland är det givande att läsa andras bloggar...denna gång måste jag tacka Ida-Marie, läste om din rensning och blev inspirerad.
Här är mitt kaos före rensningen.
Allt ut ur garderoben och jag fattar inte hur mycket skit man stoppar in i garderoben, jag hittade bla Sarahs första dator när jag städade och ett par skor som jag letat ihjäl mig efter!


Nu är det mycket bättre ordning, och en massa kläder och skor som ska till EriksHjälpen, har så svårt att slänga fullt användbara kläder när det finns folk som inte har möjlighet att köpa nya kläder.

Lägg märke till vilken fin tröja det är som har första platsen i min garderob!
Tänk att jag får se dessa två städtanter varje morgon jag öppnar min garderob!

Nu blir det Tessans otroligt goda kladdkaka och kolla fotboll framför TV:n.
grabbarna är hel taggade.




1 kommentar:

  1. Duktig flicka :) Visst är det skönt efteråt! Som att man städar ur samvetet på något vis..

    SvaraRadera