onsdag 26 oktober 2011

Jag tror att jag har fått alzheimers sjukdom, jag glömmer ALLT, eller vart jag lägger allt.
Mina nycklar spenderar jag flera minuter om dagen att leta, har numera skaffat två nyckelknippor eftersom det blir lättare att hitta.

och inte prata om plånboken den byter plats varje dag..
varje morgon när jag kliver in i min nystädade garderob får jag spendera flera minuter på att leta underkläder, eftersom att MINA strumpor blir uppätna av tvättmaskinen, det har gått så långt att jag har fått lånat Albins strumpor. och då är inte mina strumpor i tvätten heller.
Men jag har kommit på att jag har en medhjälpare till min alzheimers, och den heter Emil.
Jag lägger mina grejer på såna ställen där JAG tycker att det är bra, men där får det inte ligga för då kommer E och flyttar på det.
Jag har alltid en vattenflaska i MIN bil, bra att ha om man ska på träning eller om jag eller barnen blir törstig, imorse när jag skulle åka på träning så var den PLÖTSLIGT borta, irriterande så frågade jag vart min vattenflaska var, och fick till svar att den hade han tagit ur bilen, argt så åkte jag iväg på träning UTAN vattenflaska.


Jaja, det är väl för att man har så mycket att tänka på som man blir så här disträ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar