söndag 23 oktober 2011

bilder får tala

Idag får bilderna tolka min dag..
Jag har kommit på att jag måste se ut som ett monster på morgonen.
Vid frukosten imorse byggde Vicke upp en mur med flingpaket för att han inte ville se mig när han åt.





Firade min födelsedag idag istället för imorgon, jag hade bakat lite nya grejer. Cake pops kan jag rekommendera, dom är lätta och
göra och väldigt festliga att bjuda på..Jag valde Ljus och vit Choklad smak men man kan ju göra i vilken annan smak.

Pistagemuffins med Lönnsirap och Kanelbullar
.



















Härliga presentkort och manikyr set, eftersom Anna tycker att jag är en sån "dålig" fotbollsfru. Oljelampan är jätte fin och otrolig mysig, tyvärr gör den sig inte rättvis på kortet.











För att det är absolut första gången jag gjorde manikyr själv så är jag nöjd, det kan ju bara bli bättre och ibland så vill man ha 2 högerhänder.




















2 kommentarer:

  1. Åh vad mycket fint du fått. Men det är du värd. Bäst är ändå Viktor med sina flingpaket. Jag tror han byggde en mur för att du inte skulle se om han spillde :-) tror inte han tycker hans mamma ser ut som ett monster. Men han blev lite arg på mej idag, för han bjöd mej på ditt kalas och när jag sa att jag inte kunde för jag skulle bort och ha ljusparty, klev han upp från stolen stirrade på mej och sa "HEJDÅ" med basstämma, haha lillgubben. Du har en fin liten familj du. <3

    SvaraRadera
  2. Såg att du fyllde år så jag skickar en hälsning här i stället. Grattis på födelsedagen, hoppas du får en fin dag hemma i Hälsingland! Kram!

    SvaraRadera